Rozety

Twój koszyk 0 0

Twój koszyk jest pusty. Zapraszamy do zakupów.

PL
EN
DE

Składanie zamówień

Strona główna Składanie zamówień

 COVID 19 - informacja
Postępujemy zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia, dotyczącymi bezpieczeństwa personelu w naszej firmie.

Zwiększyliśmy wyposażenie higieniczne, w tym żel antybakteryjny i maseczki dla personelu.
Zamówienia i wysyłki realizujemy na bieżąco.
Jesteśmy dostępni pod numerem +48504718824 lub rozety@rozety.pl

1: Rejestracja:

Aby rozpocząć zakupy w sklepie internetowym www.rozety.pl należy zarejestrować się klikając link z napisem „Załóż konto” w menu dolnym strony, a następnie wypełnić formularz, który pojawi się na stronie głównej. Po wypełnieniu formularza Klient potwierdza swoje dane przyciskiem „Zarejestruj się”. Konto zostaje utworzone automatycznie. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT zgodnie z danymi podanymi w formularzu. 

2: Zamówienia:

Po zalogowaniu się na konto Klient wybiera z oferty sklepu interesujące go produkty, a następie dodaje je do Koszyka. Finalizacja zamówienia w Koszyku przebiega w dwóch etapach. W pierwszym Klient sprawdza ilość produktów w razie potrzeby wprowadza zmiany a po wprowadzeniu ewentualnych zmian przelicza ponownie wartość zamówienia oraz wybiera opcje dostawy oraz formę płatności. W etapie drugim podaje inny adres wysyłki o ile jest taka potrzeba oraz dodaje ewentualne uwagi odnośnie zamówienia. Po kliknięciu przycisku „Wyślij zamówienie” zamówienie zostaje przyjęte do realizacji, a Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem. Klient może sprawdzić status zamówienia klikając w zakładkę „Twoje zamówienia” po wcześniejszym zalogowaniu się

Statusy zamówień

A) Przy płatności przelewem: 
- Oczekiwanie na wpłatę (sklep oczekuje na przelew środków za złożone zamówienie)
- Paczka wysłana (sklep wysyła paczkę za pośrednictwem kuriera)
- Zrealizowano (paczka została dostarczona; status przyznawany automatycznie po 14 dniach jeżeli nie wystąpiły problemy z dostarczeniem paczki)

3: Zwroty:

Wszystkie produkty wykonywane są na indywidualne zamówienie. Prosimy o przemyślane zakupy, a w razie jakichkolwiek wątpliwości o kontakt telefoniczny. Zgodnie z obowiązującymi prawami konsumenta towary pełnowartościowe, które wykonywane są na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi! Oferowane towary nie są stanami magazynowymi! Kupujący może zawsze uzyskać wszelkich potrzebnych informacji telefonicznie bądź mailowo. Istnieje możliwość przesłania zdjęć na adres poczty elektronicznej lub kurierem, próbek towarów na koszt zainteresowanego.

4: Reklamacje:

Reklamacje dotyczące niezgodności przesłanego towaru ze złożonym zamówieniem, rozpatrujemy natychmiast po otrzymaniu zwrotu tego towaru. Zwrot nieprawidłowego towaru prosimy wysyłać Pocztą Polską przesyłką priorytetową. W tym przypadku koszty związane z dostawą prawidłowego towaru ponosi nasza firma.

Wysoka jakość,
ręczna robota
Materiały jedynie
od sprawdzonych
producentów
Precyzja wykonania,
dbałość o szczegóły
Nasz cel to
zadowolenie klientów